środa, 29 czerwca 2011

Stos Czerwcowy! (Czyli stos nr. 4)+ fotorelacja ze sprzątania regałów

Dzisiejszy stos chcę głównie zadedykować Alicji:**(wszystko się ułoży, zobaczysz) i wiernym czytelniczkom: De_merteuil, Cassin, kassandrze_85, Kate, Przepowiedni, tristezzie, niedopisanie, Rosemary, Beatrice. Jak kogoś pominęłam, proszę się dopominać.

Wszystkie książki(prawie), które wzbogaciły moją biblioteczkę w czerwcu upchnęłam razem. A oto i one!
Leżące poziomo to egzemplarze do recenzji. Brakuje tam tylko ,,Córki Łamią Zasady" Joanny Philbin (recenzja), które orzymałam od Wydawnictwa Bukowy Las.Dziękuję!:)

Od góry:
1.Mark R. Levin ,,Uratować Sprite'a"-wygrałam w konkursie na FB ,,Hyperversum"
2. Scott Westerfeld ,,Lewiatan"-otrzymałam od Wydawnictwa Rebis, książka w trakcie czytania.
3. Kate Brian ,,Ambicja"-otrzymałam od Wydawnictwa ZNAKemotikon, książka także w trakcie czytania.
4. Tricia Rayburn ,,Syrena"- otrzymałam od Grupy Wydawniczej Publicat, recenzja
5. Keri Arthur ,,Całując Grzech"-otrzymałam od Instytutu Wydawniczego ERICA, recenzja
6. Cecilia Randall ,,Hyperversum"- otrzymałam od Wydawnictwa Esprit, recenzja
7. Katarzyna Rygiel ,,Śmiertelne Zlecenie-otrzymałam od Księgarni Matras, recenzja

Druga część stosu, pionowa, są to książki kupione przeze mnie i pożyczone.

Od lewej:
1. Julie Kagawa ,,Żelazny Król"-kupiony od Charlotte12, recenzja
2.  Kim Harrison, Kelley Armstrong, Lori Handeland, Lynsay Sands ,,Randki z Piekła"-kupiona w promocji w Matrasie, recenzja
3. Melissa Marr ,,Królowa Lata"- kupiona w promocji w Naszej Księgarni
4. Melissa Marr,, Krucha Wieczność"-tjw.:), recenzja
5. Hakan Nesser ,,Człowiek Bez Psa"-pożyczony od Kurushimi:**
6. Carlos Ruiz Zafon ,,Pałac Północy-tjw:)
 ***
Wczoraj coś mnie naszło, zdjęłam wszystkie książki z regałów, wyczyściłam regały, książki zestosikowałam tematycznie, a potem układałam zupełnie inaczej niż wcześniej. Zrobiłam zdjęcie wszystkich moich ksiażek... Oto one:
***
Chciałabym Was zaprosić na Salon Ciekawej Książki 2011 w Łodzi, odbywający się 09-11.12. Cieszę się bardzo, ponieważ teraz nie muszę się martwić, że na Targi Książki muszę jechać do innego miasta. Szczegóły znajdziecie na :http://mtl.lodz.pl/ksiazka

Pozdrawiam!:**


16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ mi miło za tą dedykację !
    Ja też robię wkrótce książkowe przemeblowanie ;)
    Miłego czytania !
    Jak ja Ci zazdroszczę Hyperversum !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie:))))
    A książki świetnie się prezentują i zdecydowanie widziałabym je u siebie na półeczce:D
    Gratuluję nabytków i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stos! I jakie ciekawe pozycje się znalazły :D
    Jeeej, ja tak samo robię z moimi książkami, kiedy zabieram się za porządki na półkach :D Co mi przypomniało, że właśnie niedługo będę musiała się za nie zabrać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik...ba! przepiękny!
    Tyle książek na raz i to tylko w czerwcu:) A na Salon na pewno się wybiorę przecież to w moim mieście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu...! Tyle wspaniałych książeczek! Najbardziej zazdroszczę "Żelaznego Króla" i "Syreny"

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Tak ładnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stosy!
    Może i ja zabiorę się za porządki na półce z książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu ja nie mieszkam w Łodzi? A pro po książek, to chyba pójdę w ślady innych i też wszystkie pozdejmuję, bo jak tak jeszcze trochę poleżą, to ich z regałów nie wyjmę tak się w nich zastoją. No a kurzu będzie więcej, niż gdybym odkurzała strych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jaki stos :)
    A ile książek z regałów! :D
    Liczyłaś je? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaczytana-w-chmurach-aj, tak liczyłam^^ prawie 200 mi wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O.O <--- Lepiej nic tego nie opisze.
    Aż mi się w głowie zakręciło od tej ilości książek.

    PS: Dzięki... :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe ksiązki!! Chętnie podkradłabym Ci kilka pozycji :P
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja!!! Dzięki za dedykację! :D :D
    Stos super jak zawsze. I książki na podłodze też wyglądają cudownie! Czekam na zdjęcia regałów!
    Swoją drogą ja też muszę zrobić porządki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję, bardzo mi miło :)
    Masz przepiękny stosik, najbardziej pociąga mnie Hiperversum i koniecznie muszę nabyć tę książkę, ale inne pozycje również najchętniej bym ci podkraała.
    Jeśli chodzi o ksiązkowe porządki, to faktycznie też powinnam się za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no nieźle, ja mam połowę z tego :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...