sobota, 18 czerwca 2011

Oto jestem...Ja!:D

No i nadszedł czas na to, bym to ja wzięła udział w tym łańcuszku. Zaprosiła mnie Zuu, za co serdecznie dziękuję:**.


1. Cierpię na manię książek, ale o tym pewnie wiecie:) Potrafię czytać wszędzie, lecz nie wszystko. Odrzucają mnie romanse i obyczajówki. Natomiast namiętnie pożeram paranormale i książki fantasy. Moim rekordem jest 1000 stron w około 9-10 godzin- był to ,,Harry Potter i Zakon Feniksa". Aktualnie chcę to przebić, ponieważ znalazłam książkę mającą 1200 stron, która grzecznie czeka na półce, aż się do niej dobiorę, jest to ,,Gai Jin".

2. Mam 14 lat i mieszkam w Łodzi. Moimi ulubionymi przedmiotami jest plastyka ( uwielbiam historię sztuki), angielski (genialny język), biologia (lubię roślinki i anatomię(^_^)/). W przyszłości chciałabym studiować farmację, a następnie przeprowadzić się do Londynu i otworzyć tam fabrykę leków=.=

3.Mam włosy, których kolor trudno sprecyzować-jasny brąz/ciemny blond, i które dziwnie się kręcą-każdy w inną stronę. Kolor oczu także jest ciężki do określenia: szaro-zielono-piwno-niebieski.

4. Nienawidzę WF i zawsze kombinuję jakby na niego nie pójść. Za większością sportów też nie przepadam, ale lubię sobie pojeździć na nartach, popływać na desce, a w przyszłym roku spróbuję swoich sił na snowboardzie;)

5. Uwielbiam czytać niektóre mangi i anime. Interesuję się tym, i zdarza mi się całymi dniami, spędzać czas przy kompie i katować ulubioną mangę/anime. Największy sentyment mam do Kandy z D.Gray-mana; Allena z D.Grey-mana, Leloucha z Code Geass, Takumiego z Kaichou wa Maid-sama!, Tamakiego z Ouran High School Host Club, Tsukune z Rosario+Vampire, Dante z Devil May Cry i Zehela z 07 Ghost. To taka moja czołówka:)

6. Boję się szpitali i igieł. Jak byłam mała strach ten był większy, choć po tym co przeżyłam rok temu (zaatakował mnie pies i wylądowałam w szpitalu z rozwaloną ręką) fobia ta się lekko zmniejszyła. U mnie najczęstszy strach przed wszystkim wychodzi z tego, że może się to wiązać z wizytą w szpitalu. Nie wiem tylko dlaczego tak namiętnie oglądam Dr Housa:)

7. Nie przepadam za horrorami(filmami). Mogę czytać makabryczne książki, ale przez film to ja już nie przebrnę. Dostaję nerwicy po czymś takim i nie mogę spać...

8. Mój gust jest bardzo rozleegły. Potrafię słuchać Linkin Park i nagle przełączyć to na Adele, którą zmienię na Red Hot Chilli Peppers, których zastąpię Ellie Goulding. Baardzo różnorodnie..
Kocham muzykę i nie wyobrażam sobie życia bez niej. Brzdąkam sobie na gitarze, i chciałabym nauczyć się grać na pianinie.

9.Jestem bałaganiarą. Dla mnie wszystko mogłoby się walać po podłodze. Niestety, co tydzień, mama zaczyna mi truć i muszę sprzątać, a potem nic nie mogę znaleźć=.=

10. Nie mam rodzeństwa i trochę tego żałuję. Chciałabym mieć starszego brata (ale by było fajnie). Choć, patrząc na to co się dzieje u mojej przyjaciółki, która ma 2 braci i jedną siostrę, zaczynam myśleć, że chyba dobrze, że nie mam rodzeństwa.

11. Robię rzeczy których większość dziewczyn by nie zrobiła- czytam CD-Actiony i grywam w gry (PS3 najlepsze!!!^^). Ostatnio zostałam zmuszona do turnieju w Fifę 11 przez mojego tatę i nawet dobrze mi szło. Znam się (momentami) na różnych kompach i ogólnie sprzęcie, więc można ze mną pogadać na różne tematy:)

12. I na koniec- uzależniłam się od kompa:/ Czasem godzinami przed nim przesiaduję. Ale, UWAGA!, nie na fejsie (chłam), ale na moim ukochanym forum www.ksiazkimlodziezowe.fora.pl, na które was serdecznie zapraszam:)

Teraz ja muszę kogoś zaprosić... Tak więc zapraszam KatePrzepowiednię i każdego innego kto by chciał zdradzić nam coś o sobie.

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu:)

12 komentarzy:

  1. Tak sobie to czytam pod kątem forumowego konkursu i chyba mam Cię dobrze. :D
    Ja się za anime zabieram w te wakacje, mam nadzieję, że mi się spodoba. :D
    A igieł też się strasznie boję. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. de_merteuil, możemy założyć antyklub igieł:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lulu i Takumi! ^^ Aż nabrałam znów ochoty na te serie ;)Ja też jestem jedynaczką - ale ja to bardzo bardzo lubię.
    Dowiedziałam się o Tobie sporo nowych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się na kompach nie znam xD A z wf lubię tylko gry - piłka ręczna, nożna, koszykówka, unihokej i nawet siatkówka, wszystko tylko nie bieganie, lub skoki w dal, a już kompletnie źle się czuję, jak rzucamy piłką lekarską.
    I dziękuję za zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kanda, Allen, Lavi z DGM <3
    W sumie mamy dużo wspólnego ;) Też jestem bałaganiarą i też lubię czasami pograć na kompie, PS niestety nie mam, chociaż mam akurat chrapkę na X-boxa :D Ale na urodziny dostałam PSP, to jakoś daje radę ;) I też nie lubię facebooka ;D I, oczywiście, paranormale i fantastyka <3
    Chociaż mam akurat dwójkę rodzeństwa i niestety nie umiem grać na żadnym instrumencie :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Grająca dziewczyna i to w dodatku na PS3. Nie jestem jedyna! :D To dobrze, bo już myślałam, że jestem jakimś odludkiem. Tak jak Ty boję się igieł. Po prostu przeraża mnie ten przedmiot, nawet nie ból o_O. Jak byłam dzieckiem to dwie pielęgniarki musiały mnie trzymać podczas szczepienia, bardzo szybko uciekałam. Chociaż nigdy nie byłam dobra z wf-u ;].

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dopiero co niedawno odkryłam anime i mangę, ale już jestem jej wielką fanką. Na razie mały ze mnie żółtodziób, ale powoli zaczynam to wszystko ogarniać. Szykuję się na Devil May Cry, a jak na razie jaram się jeszcze Vampire Knight.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż, od form to chyba jesteśmy wszystkie uzależnione :P

    Co do horrorów to ja je uwielbiam, ale oglądam je tylko z koleżanką. Sama umarłabym ze strachu nawet przy mało strasznych scenach xD Za to książki tego typu mogę czytać i czytać, a i tak się nie boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie lubię horrorów. Na mój bałagan mówię "artystyczny nieład", kocham muzykę jak ty, więc mamy trochę wspólnego, mimo różnicy wieku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... Podobnie jak ty boje się igieł i widzę, że więcej osób podziela tę fobię xD
    Nienawidzę horrorów i umieram przy nich ze strachu, a jeśli chodzi o książki to również bez problemu czytam straszne sceny ale strasznie się bałam czytając Marinę- Zafona.
    Pod wieloma względami jesteśmy podobne.
    Chcesz iść na farmację tak? Ja chciałabym skńczyć medycynę i również fascynuje się biologią i językiem Angielskim (za rok zdaje FCE)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię oglądać horrory, ale te straszne, a nie obrzydliwe ;P Jeśli chodzi o Anime/Mange to namiętnie oglądam Sailor Moon ;) Może znasz i polecisz mi jakąś magnę/anime dla starszych nastolatek (przynajmniej tak od 16 roku życia ;>). Skąd ja to znam - chodzi mi o narzekanie mamy na syf w pokoju ;D O ! W końcu jest ktoś, kto również zna się trochę na sprzęcie i lubi pograć sobie w gry ;) Niestety nie mam PS3, ale może kiedyś sobie takową konsolę sprawię, choć przyznam, że cena gier mnie odstrasza ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Po wszystkich, powyższych komentarzach, wyszło na to, że jestem nienormalna (T__T)
    Igły *.* Naprawdę je lubię xD (Nie, nie jestem masochistką). Jeżeli chodzi o rodzeństwo... To naprawdę straszne stworzenia...
    Gram na instrumentach (o czym oczywiście wiesz) i o reszcie nie muszę się wypowiadać (bo to też już wiesz =.=)
    M&A rządzi!!! A moja lista obejrzanych anime i mangi powiększa się każdego dnia... ^^

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...