środa, 15 lutego 2012

Moje ulubione seriale.. A raczej anime :)

Nyx zaprosiła mnie do zabawy o ulubionych serialach, ale jako że jestem osobą, która seriali nie oglądam, postanowiłam wspomnieć o moich ulubionych japońskich animacjach, czyli w skrócie anime. Wybrałam te 'najulubieńsze' :)






ZASADY ZABAWY:

1. Opublikuj u siebie na blogu logo taga.
2. Napisz, kto Cię otagował.
3. Zaproś co najmniej 5 innych blogów
4. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych seriali.



1. Durarara!! O tym anime możecie więcej przeczytać >>TU<< i >>TU<<. Pisałam o nim niedawno, dlatego zamieszczam linka do notki z bloga (ten pierwszy) i recenzji z Tanuki (ten drugi). 
Ulubiony paring: Shinra x Celty
Znienawidzony paring: Shizuo x Izaya
Ulubiona postać: Shizuo
Ulubiona scena: 'pocałunek małżeński' Celty i Shinry, oraz Shizuo rzucający automatami
Wzruszyło: miłość Celty i Shinry, przyjaźń Shizuo i Celty.

2. Fairy Tail. Cóż, może nie obejrzałam jeszcze całego, ale sam początek i znajomość mangi sprawiły, że to anime znajduje się na liście moich ulubionych :) Coś o Fairy Tail na Tanuki.
Ulubiony paring: Natsu x Lucy
Znienawidzony paring: Natsu x Lisana
Ulubiona postać: Natsu, Happy i Gray
Ulubiona scena: wszystkie sceny z Natsu, a także te, gdy Lucy wraca do domu, a tam czeka na nią niespodzianka...
Wzruszyło: poświęcenia. I miłość do Gildii oraz swoich nakama. 


3. Ouran High School Host Club. Moja ulubiona komedia i drugie anime, jakie obejrzałam. Uwielbiam humor i niektóre przerysowania. Coś o OHSHC na Tanuki.
Ulubiony paring: Haruhi x Tamaki
Znienawidzony paring: brak
Ulubiona postać: Tamaki Suou
Ulubiona scena: depresje i 'puppy eyes' Tamakiego
Wzruszyło: nie było tego w anime... 



4. Devil May Cry. Także jedno z pierwszych anime, które obejrzałam. Dotąd dwa razy przeżywałam historię Dantego :) Planuję trzecią turę oglądania, ale muszę znaleźć na to chwilkę czasu. Coś o DMC na Tanuki.
Ulubiony paring: brak
Znienawidzony paring: także brak
Ulubiona postać: Dante!
Ulubiona scena: każda, w której pojawia się Dante.. I jego niezawodny miecz *_*
Wzruszyło: ostatni odcinek....





5. D.Gray-man. Manga jest lepsza niż anime. D.G-m podchodzi pod tasiemca, oglądanie momentami nudzi. Ale i tak jest to jedno z moich ulubionych animców :) Coś o D.G-m na Tanuki.
Ulubiony paring: brak
Znienawidzony paring: Kanda x Allen
Ulubiona postać: Yuu Kanda, czasem także Lavi i Marian Cross
Ulubiona scena: zawsze gdy Kanda rusza do boju
Wzruszyło: moment, gdy Allen gra pieśń trzynastego...

***
I to by było na tyle :) Postaram się w piątek zebrać, i umieścić drugą część 'Co Sihh obejrzała w ferie' dotyczącą filmów. A tymczasem do zabawy zapraszam Nyx- były już seriale, to teraz baardzo chętnie dowiem się czegoś o twoich ulubionych anime, i każdą inną osobę, która będzie chciała:)

9 komentarzy:

  1. Tak chwalisz Durarare, że muszę koniecznie to obejrzeć i się przekonać czy mnie też wciągnie. :D Ja już tyle seriali i anime mam do nadrobienia, że się raczej z tym nie wyrobię. o.O'

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Durarara, a Haruhi i Tamaki to moi ulubieńcy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynie z tych tytułów lubię Ourana :D Ostatnio się zakochałam w dość infantylnym Uta no Prince-Sama :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Shizuo rzucający auomatami mnie rozwalił - MUSZĘ to zobaczyć :D
    Devil May Cry i D.Gray-mana MUSZĘ obejrzeć, to moje małe must see!

    A teraz to, OMG, ZABIJĘ! :D Normalnie będę musiała stworzyć oddzielnego buttona (czy banner...) w takim razie i zrobić taga o anime... No DOBRA, niech stracę :D Ciesz się, oj ciesz, że już nie mogę Cię wywołać do tablicy, hahaha xD XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak chcesz dodać albo zmienić banner, to zrobiłam "nasz własny" ; ) : https://lh4.googleusercontent.com/-DjGz7KNXgzA/TzvpXMNAeYI/AAAAAAAABHE/WxJpQz8yo3A/s370/anime.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ostatnio ciężko z anime i mangą, za mało czasu. Tylko Pandora Hearts śledzę nowe chapterki co miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam/oglądałam tylko Fairy Tail - niezapomniane, śmieszne, po prostu genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam tylko Fairy Tail, nie za bardzo lubię tego typu anime

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...