poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Stos Lipcowy! (Czyli stos nr. 5^^)

Wreszcie zebrałam się i porobiłam zdjęcia wszystkich książek otrzymanych w lipcu.^^
Zacznę od stosiku składającego się z książek do recenzji.
Od góry:
1. Ta sterta kartek to ,,Błękit Szafiru" Kerstin Gier- otrzymałam dzięki uprzejmości Pani Edyty z Wydawnictwa Egmont.
2. ,,Czerwień Rubinu" Kerstin Gier- także od Wydawnictwa Egmont^^
3. ,,Zagubiony Heros" Rick Riordan- otrzymałam od Nastka, recenzję napisałam i teraz czekam na ewentualną publikację:)
4. ,,Mumia" Anne Rice- od Domu Wydawniczego REBIS
7. ,,Inne Okręty" Romuald Pawlak- niespodzianka od Instytutu Wydawniczego ERICA
8. ,,Dopadnę Cie" Brenda Novak- od księgarni Matras
10. ,,Rodzina Wenclów. Wspólnik"- także niespodzianka od Instytutu Wydawniczego ERICA

Teraz jest to stosik książek które zakupiłam, a także zaplątała się jedna pożyczona od Kurushimi:*
Od góry:
2. ,,Bezzmienna" Gail Carriger- nie ma to jak posiadać kod do empiku^^
3.,,Dziewczyny z Hex Hall" Rachel Hawkins- znalazłam przecenione w księgarni:)
4. ,,Piękni i Martwi" Yvonne Woon- kupiona na wyprzedaży w Matrasie


Postanowiłam sobie zakupić całą serię Ricka Riordana ,,Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy". Skusiłam się na wydanie w skrzyneczce. Książki bardzo ładnie prezentują się na półce^^

Nadszedł na punkt kulminacyjny dzisiejszego stosu. Oto są książki po angielsku, z których jestem strasznie, ale to strasznie dumna^^
Od góry:
3. ,,The Iron Queen" Julie Kagawa

21 komentarzy:

  1. O RANY! pozwolę sobie napisać, że mam fioła na punkcie serii "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" i mimo, że wszystkie części mam na półce, to i tak skrzyneczki Ci zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa! Padłam - same świetne książki! Zazdroszczę Percy'ego bo czytałam tylko pierwszą część i mam ogromny apetyt na więcej :D No i ten "Błękit Szafiru"... jak ja wytrzymam do października?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tak wielu świetnych książek. :) Szczególnie książek Ricka Riordana na 4 zdjęciu, bardzo chciałabym je mieć na półce i je przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak widzę wygrałaś konkurs u Justilli - gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ty nie masz za dobrze z tymi książkami? Czerwień rubinu bardzo chcę przeczytać! Tak samo mam wielka chrapkę na Wodę dla Słoni i Na psa Urok. Na jaki mail wysłałaś do rebisu?
    Zagubionego Herosa będę miał, więc ci nie zazdroszczę. Jedynie to żałuję, że kupowałem Percy'ego tom po tomie jak wychodzily, bo teraz jest przepiękny kuferek. A szkoda ;-/

    OdpowiedzUsuń
  6. Soulmate, dziękuję Ci:** Nie wiedziałam, że wygrałam. Wciąż nie mogę w to uwierzyć, nigdy nie miałam szczęścia w konkursach.
    Matt, oj, wiem, dużo ich mam^^ Do rebisu wyślij na: btobiszowski@rebis.com.pl. Mam z tym panem bardzo dobry kontakt^^

    OdpowiedzUsuń
  7. No to się naczytałaś :) Ja wciąż czekam na polskie wydanie 2 i 3 części żelaznego dworu. A Błękit Szafiru... kurde, nawet na kartkach bym przeczytała xDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały stos, zazdroszczę z niego wielu pozycji ;P Miłego czytania :D

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik! Prawie same smakowite kąski! Ricka też zakupiłam w skrzyneczce- książki do teraz tak intensywnie pachną, części, które przeczytałam dotychczas są wprost rewelacyjne ;-)...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jakie stosy. Chętnie porwałabym kilka pozycji. Cieszy mnie, że nie tylko ja przedpremierowo czytam niektóre serie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz niewierygodnie piękne stosy... Najbardziej zazdroszczę Błękitu Szafiru, ale podkradłabym Ci jeszcze kilka innych pozycji :)Całą serię Ricka Riordana przeczytałam już dawno temu, gdy wychodziły ostatnie części (za to z kolei dziękuję Tristezzie, która mnie do tego zachęciła :))...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie widziałam tak urodziwego stosika.;) Praktycznie wszystkie książki w tym poście mnie interesują.;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiedziałam no no piękny stosik i wtedy przesunęłam stronę w dół i zobaczyłam resztę zdjęć...no, no brak mi słów. Tyle książek i to jakich. Gratuluję i przyjemnego czytania życzę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O matkooo:). Czyżby napad na księgarnię??? Sprytnie:D. Gratuluję nabytków!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie masz za dobrze z tymi książkami, haha :) Zazdroszczę i również gratuluję. Widzę, że naprawdę czeka Cię mnóstwo dobrego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stos. Tak wiele z tych książek chciałabym przeczytać... Zazdroszczę:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Aleee genialne stosy :D
    Oczywiście, najbardziej zazdroszczę Ci skrzynki Percy'ego <3 Szkoda, że kupowałam regularnie, bo też bym się na taką skusiła ;) No i oczywiście, pozycje po angielsku! Aż mnie kusi, żeby już przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chcę książki Kagawa! Szkoda, ze nie umiem angielskiego...
    Kilku pozycji szczerze zazdroszczę jak Bezzmienna, Łaska utracona czy Na psa urok :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko! Ale ci zazdroszczę!
    Trylogia czasu, Zagubiony heros, Na psa urok, Monster High, Łaska utracona, Bezzmienna... No i Percy! Też miałam sobie kupić skrzyneczkę, ale zrezygnowałam - ostatnimi czasy wydaję za dużo kasy na książki >.<

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ stosy!
    Wydanie "Bodów olimpijskich" bardzo ciekawe i tak kusi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudo! Szczególnie cieszą mnie kolejne osoby, które czytają Trylogię Czasu. Świetna seria. Troszkę bym Ci podkradła z tego stosiku ;) Szczególnie te perełki z importu!
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...