poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Stos 6! *.*

Nadszedł czas na stos nr. 6, który spokojnie może być uznany za stos sierpniowy:)


Od góry:
,,Blameless" Gail Carriger- nie mogłam się powstrzymać^^ Kupiłam w genialnej amerykańskiej księgarni w Warszawie.
,,Raz Wiedźmie Śmierć" Kevin Hearne- otrzymałam od Domu Wydawniczego Rebis.
,,Jutro 3" John Marsden- wygrałam w konkursie i otrzymałam egzemplarz przedpremierowy^^
,,Jutro 2" John Marsden- otrzymałam od Wydawnictwa ZNAKliteranova, recenzja
,,Jutro" John Marsden- tjw., recenzja
,,Imperium Wampirów" Clay&Susan Griffith- zachęcona przez Tirin, nie mogłam nie kupić:), recenzja
,,Spętani Przez Bogów" Josephine Angelini- zachęciły mnie recenzje, że aż się skusiłam i zakupiłam:)
,,Strąceni" Gwen Hayes- nawet mnie czasem udaje się coś wygrać^^ Z konkursu na PB.
,,Smak Ciemności" Alexandra Ivy- także z  serii 'nawet mnie czasem udaje się coś wygrać'. Z konkursu na Qfancie.
,,Objęcia Nocy" Sherrilyn Kenyon- za punkty z granice.pl, recenzja
,,Mechaniczny Anioł" Cassandra Clare- czytałam kiedyś w ebooku, a teraz postanowiłam zakupić^^, recenzja
,,Straż" Marianne Curley- z wymiany:)
,,Otchłań. W potrzasku" Alexander Gordon Smith- kosztowała 10 zł, więc nie mogłam się powstrzymać:)
,,Skrzydła Laurel" Aprilynne Pike- także z wymiany^^
,,Pod Kopułą" Stephen King- pożyczyłam od wujka. Zachęciła mnie grubość^^

Dzisiaj w ramach 'odwyku' wybieram się do okulisty. Oczy mi się psują, mam coraz większą wadę, więc nadszedł czas na wypróbowanie soczewek! Jestem ciekawa jak sobie poradzę z zakładaniem...=.=

Mam coś dobry dzień. Wygrałam książkę u Magdy, co sprawiło mi ogromną radość. Dziękuję:*


15 komentarzy:

  1. Jutro 3 i Strąceni... <3 Musisz mi te książki pożyczyć ! Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę ! :** Piękny stos, miłego czytania życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stos! Prawie każdą z tych pozycji chciałabym przeczytać. Czytałam "Skrzydła Laurel". Bardzo mi się ta książka spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, zapomniałam ci powiedzieć, że zakładanie soczewek jest naprawdę łatwe. Na początku trochę uciążliwe, zwłaszcza, gdy się gdzieś śpieszysz, ale na pewno sobie poradzisz:).

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, jest co czytać! Zazdroszczę Strąconych, chciałabym to w końcu dopaść w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAaaaaaaaaaaa! Zabiorę Ci połowę z tego albo i całość oprócz dwóch książek które czytałam :D Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Leanne, pewnie że Ci pożyczę!:)

    @Dagusia1149, jestem już po:) Tylko z bliska trochę gorzej widzę, ale jestem zadowolona^^

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Jest książka ode mnie :) Chciałam skromnie powiadomić, że Zagubiony Heros od Ciebie doszedł ale jestem w szoku... tyle fajnych książek w jednym stosie!!!!!!!!! Nie wierze własnym oczom i zazdroszczę jak cholera. A tak chciałam być dobrym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko O.O
    ale cudoo! Normalnie w kompleksy wpadnę. Nie zdziw się, jak Ci w nocy wszystko wykradnę :)

    Piękny, piękny, piękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stos. ^^ Najbardziej zazdroszczę serii "Jutro" i książki "Otchłań. W potrzasku". Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny stosik :D Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłabym przeszła obok stosiska bez wielkiego zaciekawienia, bo już takie wielkoludy widywałam na blogach ;)
    Ale zobaczyłam Kinga i na chwilę zawiesiłam oko ^^
    Stosu gratuluję i życzę miłego czytania :)
    Oj mnie też niestety psują się oczy :( Na razie na szczęście nie mam wielkiej wady, ale jak będzie mi lecieć w takim tempie to... będzie bardzo źle :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny stos, ależ zazdroszczę niektórych pozycji :) Co do oczu - skąd ja to znam... Mam te same problemy. Jeśli chodzi o soczewki - spokojnie, do tego naprawdę da się przyzwyczaić. Ja jestem okropnym wrażliwcem i na początku płakałam przy każdym wkładaniu soczewek, bo bałam się dotknąć palcem oka ^^ A teraz noszę je od... Hm, pięciu lat? I życia sobie bez nich nie wyobrażam. Doradzam tylko używanie jednodniówek na początku, bo bez wprawy łatwo porwać soczewkę, a szkoda miesięcznej, nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O my gy! Co za stos! O.o
    Zazdroszczę "Pod kopułą", "Jutra" i "Blameless", aczkolwiek ostatnią pozycję wolałabym po polsku :).

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaach, ja też chcę amerykańską księgarnię w swojej okolicy!! Piękny stos, oczy się radują na taki widok ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stos. Praktycznie wszystkie pozycje z chęcią bym Ci podebrała :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...