piątek, 14 października 2011

Stos 11-czyli książek wciąż przybywa...

Od góry:
Kenneth B. Andersen-,,Kostka Śmierci"-od Jaguara

Marianne Curley-,,Mrok"-tjw:)

Tara Hudson- ,,Pomiędzy"-od Nastek.pl - recenzja: http://nastek.pl/recenzje/8073,Pomiedzy

Lesley Livingstone-,,Oddech Nocy"-także od nastka^^

Ilona Andrews-,,Magia kąsa"-zakup w empiku

Alison Goodman-,,Eon."-tjw:)

Ida Pierlotkin-,,10 minut rowerem"-od Sztukater.pl

Lynn Ewing-,,Córki Księżyca 2"- od Sztukater.pl

Jan Ćwikliński-,,Kapitan opuszcza swój statek"-tjw:)
***
Książek mi przybywa, a recenzji piszę mało. A dlaczego? Wszystko przez szkołę:/

18 komentarzy:

  1. Z chęcią podebrałabym od Ciebie:
    Lynn Ewing-Córki Księżyca 2
    Alison Goodman-Eon
    Marianne Curley-Mrok :D

    "Magia kąsa" czytałam i jest nawet fajna. Na moim blogu jest jej recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Mrok" zabrałabym Ci bez najmniejszego wahania. ;)
    Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi również szkoła zabiera mnóstwo czasu na czytanie...;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Magia kąsa - bardzo fajne urban fantasy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności :-)
    Szkoła... znam tem ból i mam taki sam problem z recenzjami. Ale damy radę :-) A jak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Magia kąsa! Rany, jak ja chciałabym to już mieć <3 A Mrok i Pomiędzy już do mnie lecą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah, szkoła... jak my wszyscy to kochamy :) Nie martw się nadejdą wakacje, a wtedy odpoczniemy... na tyle, na ile się da xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. @Matt- jest, dwa tygodnie na książkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny stosik ^^ I Mrook... ja już go chcę ! :) Miłej lektury życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa! same cuda! też chcę taki stos, a przynajmniej górną połowę ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zazdroszczę trzech pierwszych :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uzależnienie od gromadzenia książek złapało nie tylko mnie :) Też zbieram, ale nie mam kiedy czytać

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem "Oddechu nocy" - recenzje są dość mieszane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik. Po większość pozycji ja też chce sięgnąć. Ale "Mroku" nie mogę doczekać się najbardziej...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...