środa, 5 października 2011

Stos 10

Przedstawiam wam moje najnowsze zdobycze!
Od góry:
Bradley P. Beaulieu- Wichry Archipelagu
od Nastek.pl
Jeaniene Frost- W pół drogi do grobu
kupiłam w empiku
Katarzyna Berenika Miszczuk- Ja, anielica
także kupiłam w empiku. Tristezza streściła mi prawie całą książkę, ale i tak czytanie jej sprawia mi ogromną radość:3
Richelle Mead- Królowa Cierni
także z empiku:)
Richelle Mead- Marzenia Sukuba
bardzo podoba mi się ta seria i nie mogłam się oprzeć promocji w matrasie^^
Carlos Ruiz Zafon- Pałac Północy
bo Zafona trzeba mieć!
Patricia Briggs- Zew Księżyca i Więzy krwi
zachęcona przez MUlkę nie mogłam się powstrzymać i kupiłam^^



 Beth Fantaskey- Przyrzeczeni
pożyczona od Tirindeth. Dzięki:*
Bettina Beliz- Pożeracz snów
tjw:)
Kimberly Derting- Ukryte
tjw.
Kristin Cashore- Wybrańcy
pożyczona od koleżanki
Paul Hoffman- Lewa Ręka Boga
także od koleżanki
Deborah Harkness- Księga wszystkich dusz
także od koleżanki...

Zapomniałam jeszcze dołożyć ,,Atrofi" i ,,Rudej sfory", które także pożyczyłam od koleżanki.

Pozdrawiam i życzę miłej środy:)

19 komentarzy:

  1. Piękny stos. Tylko zazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeejuuu mogę ci zabrać wszystkie ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowity stosik, chętnie podkradłabym kilka pozycji..

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny stosik:) Czekam na recenzje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super stosik! Mam "Córkę burzy" i chętnie zabrałabym się za drugą część tej serii, którą masz w stosiku. Fajnie gdy można od kogoś pożyczyć książki :D
    Miłej lektury i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki świetny stosik:)Również lubię serię o sukubie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny stosik :) Miłego czytania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany, super stosy. Zazdroszczę Ci naprawdę wielu pozycji :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ani jednej bardziej cienkiej książki, każda to mały kolos :D Budzi podziw ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytaj czytaj, jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji Przyrzeczonych i Pożeracza snów xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość z nich bym chciała....





















    Oddawaj!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona książkami, co prawda większości nie czytałam i nie znam, za to wiem że "Pożeracz snów" nie zrobił na mnie wrażenia a "W pół drogi do grobu" już czeka na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ułaaaa :D Wielu pozycji zazdroszczę, a niektóre też już mam, jak np. "Ja, anielica" czy "Znak Kości" ;)
    To będzie czytania! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na szalona-edukacja. Pojawiła się nowa notka!
    Pozdrawiam!
    KatD&Totus

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na historie-katd. Pojawiła się nowa notka.
    Pozdrawiam!
    KatD

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo okazałe nabytki. Gratuluję i miłej lektury życzę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...