środa, 12 października 2011

,,Pomiędzy" Tara Hudson

,,But somehow I got caught up in between'' Linkin Park- In Between

Duchy. Umarli zatrzymani na ziemi w jakimś celu. Często do końca nie wiadomo w jakim. Plączą się po świecie - najczęściej cierpiąc. Są pomiędzy. Ani żywi, ani w zaświatach. Nie czują wiatru, kropel wody, promieni słońca na ciele. Nie czują nic. Po prostu są, najczęściej nawet nie mogą niczego dotknąć. Po prostu istnieją.


Całą recenzję znajdziecie na: http://nastek.pl/recenzje/8073,Pomiedzy

5 komentarzy:

  1. przewidywalna ? nijacy bohaterowie ? Jak możesz ? Masz szczęście, że przynajmniej Ci się spodobała ;P Mnie tam bardzo i tez mnie wciągnęła ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, nic oryginalnego, spodziewałam się więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przeczytać, pomimo tych drobnych błędów:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam wielką ochotę na tę książkę i sobie ją kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przeszkadzają mi schematy, o ile są jakoś fajnie poprowadzone (albo coś w tym stylu :P). Zdarzało mi się już lubić książki, które nie są zbyt oryginalne, ale bardzo ciekawe i mam nadzieję, że "Pomiędzy" też się do tej grupy zaliczy (bo już stoi na półce ;P).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...