wtorek, 4 czerwca 2013

Stos 37

Przesunęłam go z niedzieli na dzisiaj, bo miałam iść do samochodu po płyty. Jeździłam samochodem od tego czasu parę razy, ale... zapomniałam. Krążków nie przytaszczyłam do domu. Pojawią się za miesiąc. Tym razem mam trzy stosy wszystkiego po trochu i jedno dziecię z +1000 do ważności. Enjoy!

Książkowo jest ubogo. Cały czas nie przebrnęłam w ogromniasty stos pożyczonych (aktualnie na celowniku  pierwszy tom Nawałnicy Mieczy), toteż zabroniłam moim palcom wchodzenia w zmowę z klawiaturą i zamawiania czegoś jeszcze. Nogi i portfel także dostały bana w Matrasie, toteż wyszłam tylko z Nakręcaną Pomarańczą - to jednak można mi wybaczyć, bo arcydzieł literackich nigdy za dużo. Angelfall przeczytałam już w maju, o dziwo zalegam z tekstem, więc gryzie mnie poczucie winy. O Dziewięciu życiach Chloe King możecie przeczytać tu (sponsored by PB). O Bezdomnej tu (sponsored by Kasia Michalak and ZNAK). Scarlet i Królestwo łabędzi niedawno miałam w głowie (sponsored by Egmont).

KTOŚ postanowił zaopatrzyć mnie w filmy, żebym się wieczorami nudziła. Większość z nich widziałam w kinie (czyt. prawie wszystkie), a 360. Połączeni przypłynął do mnie od Merlina. A seriale piszczą, że mam je oglądać...
W zmowie KTOŚ, Merlin i ja sama. Tyyyle płyt! Jest więcej, lecz z różnych tajemniczych powodów nie dotarły na tę kupkę. Dwie pierwsze od Merlina. Najlepsze z tego stosu to chyba Iron Maiden i Paramore. O tej drugiej jakoś niedługo może napiszę. Albo i nie.

Moje dziecko, mój skarb, duma mego żywota! Przez wiele czynników nie nagrałam się jeszcze, ale mój nos wyczuwa wakacje, so Elizabeth, stay tuned!

20 komentarzy:

  1. Paramore jest świetną grupą:) A z filmów Django jest moim ulubionym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubiłam ich już po Decode, ale po najnowszej płycie się zakochałam :)

      Usuń
  2. No no, ilość nowych płyt robi wrażenie, ale to książkowy stosik podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Szykuj się, jak się spotkamy, przyniosę Ci HIM.

      Usuń
  3. Książka "Angelfall" bardzo przypadła mi do gustu :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stos. "Saga księżycowa" ostatnio dosyć popularna. Muszę wreszcie ją zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stosiki dobrze się prezentują.
    Właśnie jestem po lekturze "Scarlet" i jestem...absolutnie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż... Zazdroszczę większości książek z 1 stosiku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. interesujące pozycje, kilka ze stosu 1 już za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne książki i płyty :) Życzę przyjemnego obcowania z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za różnorodność. Miłego czytania, nadrabiania seriali i słuchania muzyki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdobycze. Jednak te książkowe, najbardziej interesujące :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh zazdroszczę Ci tego wszystkiego! Ze stosiku akurat mnie interesuje tylko Bezdomna, ale z płyt - lubię Gotye i uwielbiam Paramore, a na dodatek jeszcze ten soundtrack z Igrzysk śmierci..

    OdpowiedzUsuń
  12. "Nakręcana pomarańcza" i "Bezdomna" to książki, które pragnę przeczytać. Chcę także obejrzeć "Życie Pi".

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo zdobyczy, gratuluję :) Z książek podkradłabym "Sagę księżycową".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosik książkowy robi największe wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stosiki, a twoje dziecko - fantastyczne! :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...