piątek, 13 stycznia 2012

Stos 17 (Bardziej mangowy niż książkowy^^)

Jak widać, przeważa ilość mang na tym stosie.. Warto dodać, że wszystkie są nabytkiem dzisiejszym, ale tylko Ouran należy do mnie, ponieważ zbieram na srebrną kartę w Matrasie i robię za pośrednika w zakupach :) Ale mangi leżą sobie u mnie, ponieważ przyjaciółka powiedziała, żebym najpierw ja je przeczytała.. Więc.. Cóż, rozumiecie, na stosiku muszą być :)
Od góry: 
Ouran High School. Host Club t.6-to ta moja :)
Hellsing t.3,4
FMA t.6,25
One Piece t. 2,3,6
K. B. Andersen ,,Śmierć w pigułce" - od wydawnictwa Jaguar
A.Creamer ,,Cień Nocy" - z amazonkowej promocji :)
S.C. Ransom ,,Błękitna miłość" -jak wyżej
K. Creagh ,,Nevermore"-także od wydawnictwa Jaguar


27 komentarzy:

  1. chyba kiedyś się z manga popróbuję... skoro polecasz. Czarodziejkę z Księżyca uwielbiałam... chociaż jak znam siebie to pewnie cos innego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały stosik książek. Tylko pozazdrościć. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy stosik. I Nevermore i coś od Jaguara :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dałam jeszcze szansy mangą, ale może nadeszła pora, by wreszcie spróbować. Może mi się spodobają, skoro tak wiele osób mnie do tego zachęca, musi w nich coś być :D No i Nevermore <3 Wspaniały stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię mangę. Żadnych horrorów, raczej takie dziewczęce tematu, np Chobits. Polecisz mi może coś ciekawego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm.. Ouran High School Host Club, czy Kaichou Wa Maid-sama-to są komedio-romanse, bardo fajne :) I np. Fairy Tail, taka fajna przygodówka o magach :)

      Usuń
  6. Stosik bardzo ciekawy:) Czekam na recenzje Śmierci w pigułce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosik genialny ! Moja jedyna manga to Czarodziejka z księżyca i to nie wszystkie tomy bo trudno je zdobyć :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo :) Mangi również kupuje ;) One piece za długie jak dla mnie ale Ourana mam :D Anime wielbię :D:D:D

    Zacne książeczki więc na recenzję z niecierpliwością czekać będę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Manga?:D uwielbiam! Z tego najbardziej "Hellsinga" a tak ogólnie Death Note.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy stosik :) Szczególnie "Śmierć w pigułce" - wczoraj skończyłam czytać i bardzo mi się podobała :D

    Mangi nie czytuję, ale w moje ręce raz wpadł Hellsing - tom 3 i 4 akurat czytałam, chodź mangi nie lubię. Wywarł na mnie w miarę dobre wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak oczywiście manga najbardziej mnie z tego stosiku interesuje. Ourana czytałam ostatnio trzy pierwsze tomy (z biblioteki) i zdecydowanie muszę sobie zakupić tą serię bo jest prześmieszna. Hellsing też świetny. U mnie jak na razie tylko dwa pierwsze tomy i ani9me, ale z biegiem czasu wszystko uzupełnię. FMA i One piece w planach...

    OdpowiedzUsuń
  12. O mangi jak fajnie ;) Ouran oglądałam anime, a Andersen mnie ciekawi pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, inny stosik :) Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczególnie zazdroszcze Nevermore

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią przeczytałabym "Nevermore".
    Miłej lektury;*

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no ciekawy stosik:P
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście wolę oglądać anime niż czytać mangi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeeeeeeju, a mnie już tyle czasy kusi, żeby poczytać jakieś mangi... Powinnam zacząć? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było pytanie retoryczne :D Powinnaś, powinnaś :D

      Usuń
  19. Ładny stosik :)
    Ja jakoś kojarzę tylko jedną książkę, a o reszcie nigdy nie słyszałam. Miłego czytania!

    http://ksiazkinallii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny stosik :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kaichou Wa Maid-sama - ach ! Uwielbiam! Czytam on-line jak wiele innych ;) Stosik piękny :D
    A co do książek do "Błękitna miłość" ma pewne genialne wątki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Ci tego stosu, a najbardziej "Nevermore", "Błękitnej miłości" i "Cienia nocy". Życzę miłego czytania. :)
    A "Kaichou Wa Maid-sama" kocham tak samo jak "Chobits". :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też chcę taki stooos *-* Może z wyjątkiem Cienia nocy, bo to już mam xD
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...