piątek, 30 grudnia 2011

Podsumowanie 2011

Miałam nadzieję, że uda mi się jeszcze jakąś recenzję napisać do końca roku, ale jak widać, nie udało się. Chciałabym troszkę porozwodzić się nad minionym rokiem. Może o najlepszych książkach i najgorszych powiem bardzo krótko, ponieważ chcę skupić się na czymś innym-a mianowicie na blogu.

Blog założyłam 13 marca 2011, i to była jedna z najlepszych decyzji w moim życiu. Najpierw było ciężko, pisałam bardzo słabe recenzje, na bloga nikt nie zaglądał, aż potem zaczęły się pojawiać pierwsze komentarze i tak ruszyło :)

Oczywiście, nie mogę zapomnieć o osobach z www.ksiazkimlodziezowe.fora.pl , które wchodziły i może nadal wchodzą na bloga, komentują, polecają. Nie wiem co bym bez nich zrobiła. Bo na dobrą sprawę blog (i forum) dał mi szansę na poznanie nowych, wspaniałych ludzi, i nawiązanie przyjaźni. Nie mogę nie wspomnieć o Tirin, z którą pierwsze spotkanie na zlocie forumowym, przekształciło się w bardzo dobrą znajomość, a potem przyjaźń :D Oczywiście, jest jeszcze Tristezza, z którą na razie nie miałam szansy się spotkać 'na żywo':) Jest także wielu bardzo sympatycznych blogerów, których wszystkich nie sposób zliczyć, ale życzę im powodzenia w dalszym blogowaniu :)

Nie obyło się oczywiście bez problemów- mój mail ogłosił strajk i kilka ważnych wiadomości za grzyba nie chciało dojść, aż musiałam założyć nową skrzynkę mailową. A wtedy stara na nowo ożyła, i nowa potrzebna już nie była :D

Co dał mi jeszcze blog? Na pewno to, że zaczęłam czytać więcej. W samym grudniu przeczytałam 20 książek, a w roku ok. 150, z czego jestem baaardzo dumna :D

Chciałabym jeszcze wspomnieć o współpracach. Wszystko zaczęło się od Księgarni Matras, która dała mi szansę, a następnie dołączyło do tego kilka wydawnictw i dwa portale. Chciałabym bardzo podziękować za docenienie mnie, i przeprosić, że ostatnio tak mało recenzji wrzucam, ale wszystko jest spowodowane sprawami losowymi. Po 19 stycznia postaram się poprawić :)

A teraz czas przejść do książek.
Nie będę wrzucać okładek, bo może nie każdemu będzie się chciało przewijać w nieskończoność. Więc-krótko i na temat. Najlepszymi książkami jakie przeczytałam w tym roku(a troszkę ich było) są: 'Siewca Wiatru' M.L.Kossakowskiej, 'Igrzyska Śmierci' S.Collins, 'Żelazny Król' J. Kagawa, 'Czerwień Rubinu' K.Gier, 'Mały Książę' A.de Saint-Exupery, 'Metro 2033' Dmitry Glukhovsky (teraz czytam, i jutro powinnam skończyć, więc się liczy, nieprawdaż? :)) a także seria o Percym Jacksonie i 'Jeden Dzeń' Nichollsa :)

A z książek najgorszych, bo oczywiście musiałam na takie trafić: 'Oddech nocy' L. Livingstone-nie wiem, czym się czytelnicy tak zachwycali, ale książka była nudna jak flaki z olejem i poprostu słaba!-to samo tyczy się 'Skrzydeł Laurel' A. Pike, 'Umarli Czasu nie liczą' K.Harrison i 'Kronik Obdarzonych' duetu Garcia&Stohl. I to by było na tyle. Na razie nie mogę przypomnieć sobie innych książek...

Chyba nie mam już nic do powiedzenia.. Jeden rok-kilka akapitów. Może niektórych rzeczy nie da się słowami wyrazić.. Pozdrawiam, i dziękuję za odwiedzanie bloga i wspieranie w trudnych momentach :)

20 komentarzy:

  1. @Matt, nie, no co ty :D Nie zrobiłabym czegoś takiego :D Ale po 19 stycznia będzie się pojawiało więcej recek, bo wtedy będę miała więcej czasu :) I dziękuję i nawzajem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och nooo, tak to jest, że człowiek by chciał napisać więcej, a czas mu nie pozwala. Dużo chyba tych blogów w tym roku powstało. Ale to dobrze, mamy co czytać! :))) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. 150 książek? Wielkie WOW :) Wątpię, żeby mi kiedykolwiek udało się przeczytać tyle książek w roku. Aczkolwiek Tobie życzę, aby kolejny rok był równie obfity ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałaś bardzo dużo książek w tym roku, aż jestem z Ciebie dumna! :D
    Mi się udało gdzieś 55 :(
    Mam jednak nadzieję, że i Tobie i mnie rok 2012 przyniesie więcej czasu na czytanie i pisanie recenzji. Życzę Ci również, żebyś się rozwijała i pisała coraz to lepsze recenzje (które i tak są bardzo dobre) i żebyś dalej była z nami blogerami jak i na forum! :D
    I cieszę się, że Tobie "Igrzyska" też się podobały, bo ja się dalej nimi zachwycam! *-*
    Szczęśliwego Nowego Roku i miło spędzonego Sylwestra xD :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników! Są imponujące :)
    I życzę Ci samych ciekawych lektur w przyszłym roku.
    Ja swój blog założyłam w podobnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! 150 książek? O.o Mi ledwo się udało przeczytać nieco ponad 40, a ty mi tu ze 150 wyjeżdżasz?! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe podsumowanie, jest mi bardzo miło, że mnie wymieniłaś, jesteś KOCHANA!!! <3 Oby przyszły rok obfitował w setki wspaniałych lektur!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, Czołem! ;'3
    Niedawno trafiłam na kilka blogów z recenzjami w tym Twój. I zainspirowałam się tym. Postanowiłam założyć swój blog. Na razie nie idzie mi jeszcze tak dobrze, wisi tam jedna recenzja nad którą ślęczałam cały dzień, ale to takie fajne uczucie mimo wszystko. Mam kłopoty z wypromowaniem się, ale te wszystkie blogi to przykład, że się da. I mam nadzieję, że będę taka wytrwała. : D Pozdrawiam baaardzo serdecznie i jednocześnie strasznie podziwiam. Adresu swojego bloga nie podam tutaj, coby nikt tego za złośliwy spam nie uznał.
    PS. 150 książek? Chyba zacznę liczyć swoje. Albo nie. Bo się zawstydzę, w porównaniu z tym to może wypaść blado.

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponująco wypada twoje czytelnicze podsumowanie, życzę ci aby tak było zawsze a nawet jeszcze więcej.
    Czekam na kolejne twoje recenzje po Nowym Roku i oczywiście składam najlepsze życzenia noworoczne, by ten kolejny Rok był o niebo lepszy od starego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego w przyszłym roku i jeszcze więcej czasu na zajmowaniem się światem wyobraźni ;]

    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponujący wyniki ! Gratuluję i oby więcej takich sukcesów :)
    PS. Bardzo ładny wygląd bloga xD

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW! Też bym chciała tyle książek przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wzmiankę o mnie :* Bardzo mi miło :)
    Ile książek przeczytałaś ;D Świetnie ! :D Ale zbeształaś mi mój Oddech nocy... no , ale wybaczę Ci to :)

    Szczęśliwego Nowego Roku nie życzę... bo i tak będę życzyć... no w Nowy rok :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyniku! Życzę samych ciekawy książek do przeczytania w nadchodzącym roku ;) Igrzyska miałam odkryte już wcześniej, więc z wymienianych książek to właśnie 'Żelazny Król' J. Kagawa uznałabym za jedną z lepszych.
    Kolejnych sukcesów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne podsumowanie, zestawienie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zacnie :D Oby nowy rok był jeszcze obfitszy i bardziej zaczytany! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. 150 książek! Imponujący wynik! I ile przyjemnych chwil z lekturą. Oby Nowy Rok był jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby Twoje plany się spełniły w nadchodzącym roku, a 150 książek zdecydowanie powala xD

    A "Umarli czasu nie liczą" - zdecydowanie niewarta zachodu lektura

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę Ci wielu wspaniałych książek i równie imponującej liczby przeczytanych w roku następnym ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...